sobota 18. prosince 2010

4. Jak jsem si koupil XBox 360


Prosinec 2009. Marodím doma se silně zhnisaným krkem a zápach z rozpadajících se mandlí mi
stoupá do nozder - angina, moje klasická zimní nemoc. Ve finální fázi téhle nemoci se mi ještě
spouští brutální tuberácký chrchel připomínající dušnost starého pardála.

Průměrně za den shlédnu tak 4562 filmů, a tak mám oči (a zřejmě i moč) na stejném levelu
jako rastafariánský milovník jointů či standardní hráč WOWka.

Nuda mě požírá zevnitř, a tak když oči nezvládají a penis se častou námahou svléká jako
krajta, a tak hledám novou záživnější činnost.

Palce mám z analogů od PS2 zdegenerované, a proto volba padá na změnu požírače mozku.

Po progooglených hodinách jsem se rozhodl, že si pořídím XBox 360. Jelikož všichni známí chválili
Gamebazar, tak i já jsem rozstřihl starou ponožku Adidos a veškeré své úspory zasílám
solidnímu prodejci, skrývajícím se za prostým nickem Lanour.

Prodejce informuje, že konzoli odeslal a já se již nemohu dočkat, jak si udělám pěkné Vánoční svátky.

S několikadenním zpožděním mi upocená pošťačka hází do schránky výzvu k vyzvednutí mé zásilky,
a tak jako malé děcko peláším na poštu pro svůj balík. Po cestě několikrát stavím za cílem odhlenění
a první, co spatřím je fronta obscéních nevolníků čekajících na své dárky z e-shopu (urážka v tu chvíli 90%).

O několik hodin později se dostávám domů, nervózně trhám balík a hle! XBox v něm skutečně je! Kdo by to čekal?!

Bohužel ho se svým netechnickým rozumem nedokážu ani zapnout,  a tak ho nějakou dobu zkoumám asi jako student Vysoké školy nejvyšší IT kybernetiky se specializací na poradenskou činnost.

Než se k tomu dopracuji, s údivem zjišťuji, že má jetá konzole je o cca 2 000Kč dražší než nová. Je
třeba brát to s chladnou hlavou, hlavně, že vše funguje. Vkládám hru a i ta nabíhá - nyní mi je
již jasné, že to prostě nemůže být bez urážky...a také, že jsem se nezmýlil.

Urážka přišla! A byla velká.

Snažím se instalovat hru a error, zkouším jinou a to samé. Oči už mi bublají jako voda ve vaně,
po útoku nafouklé německé horalky s větry.

Ještě tu noc se pomocí ajťáckých fór dozvídám, že XBox má BAN a nebude fungovat, jak má. Jediná pomoc je takzvaný UnBAN, za 600 Kč, a tak po tom, co prodejce přestal reagovat volím tuto možnost (urážka 112%).

Po týdnu mi volá vyhlášený servisák, že konzole už je totálně out a už s tím nehne ani tolik
věhlasný kutil Tim.

Dostávám hysterický záchvat, již zvažuju sebevraždu nebo alespoň vraždu a jediná možnost je navštívit Kanyho, odtlumočit mu svůj další Smoljak a stát se opět otrokem půlitru.

Takže, když to shrneme, tak jsem si za vyšší cenu, než stál Xbox nový, pořídil Xbox použitý a jako bonus pro mě - nefunkční (urážka překročila mez).

A poučení? Nekupujte zboží od prodejce jménem Lanour (tímhle tě zdravím sráči, doufám, že obchody klapou).



1 komentář:

  1. kozel od knala z prace - ty vole ty tvoje storky to je jak "poirot" na pokracovani to je az neuveritelne :-) ale jinak good work and keep it comming

    OdpovědětVymazat